Fogyasztói magatartás – klímaváltozás

Az Ipsos Zrt. felmérése szerint a magyarok 65%-a környezetvédelmet és a klímaváltozás megállítását tartja az emberiség legfontosabb feladatának. Forrás: ipsos.com Szintén az Ipsos felmérésének eredményeként láthatjuk, hogy a magyar lakosok a környezetvédelmen belül a...

Az újrafelhasználható élelmiszercsomagolás globális piaca 2020-2027

2027- ig a globális újrafelhasználható csomagolási piac 112,3 milliárd dollárt ér el Forrás: ReportLinker Az újrafelhasználható élelmiszercsomagolás, mint a BEEEM méhviaszos termékek környezetbarát megoldást jelentenek a hulladék problémára. Újra és újrafelhasználható...

Zöldbe bújtatva

Angolul a “greenwashing”, zöldre mosás kifejezést használják, amikor egy cég megtévesztő környezetbarát marketinget, PR tevékenységet folytat. Mit is jelent ez? Igyekeznek a nyilvánosságot marketing és PR intézkedésekkel arról meggyőzni, hogy...

Hulladékmentes szupermarketek? Lehetséges?

A szupermarketek évtizedek óta szolgálnak ki minket. Egyre kényelmesebb a vásárlás. Folyamatosan elérhetők a termékek. Nincs szezonalitás. Epret kínálhatunk a karácsonyi asztalnál is a vendégeknek, mert biztos, hogy megvásárolható valamenyik nagyáruházban. A szalámit,...

Az újrafelhasználható élelmiszercsomagolások piaca

Egyre népszerűbbek az újrafelhasználható élelmiszercsomagolók A piac növekedésének kulcstényezője a fenntartható élelmiszercsomagolás iránti növekvő kereslet. Az egyszer használatos nejlon zacskók, az alufólia, folpack és az összes műanyag élelmiszercsomagolás komoly...