Az Ipsos Zrt. felmérése szerint a magyarok 65%-a környezetvédelmet és a klímaváltozás megállítását tartja az emberiség legfontosabb feladatának. Forrás: ipsos.com
Szintén az Ipsos felmérésének eredményeként láthatjuk, hogy a magyar lakosok a környezetvédelmen belül a legnagyobb problémának a légszennyezést (47%) látják és – jogosan- aggódnak a hulladék termelés miatt is (46%).


Az Ipsos kérdése a fogyasztókhoz:
Ha azokra a dolgokra gondol, amelyekkel saját részéről csökkenthetné a klímaváltozás ütemét, mennyire valószínű, hogy megtenné az alábbiakat az elkövetkező egy évben?
A fogyasztók 54% százaléka a túlcsomagolt termékek kerülését választotta. Talán azért, mert ez az egyik legkönnyebben betarható változtatás a hulladékcsökkentéséhez.
A fogyasztók szerint a környezet védelmében igenis hatalmas feladata van a kormányoknak és a piaci szereplőknek is.
A társadalmi nyomásgyakorlás miatt a szereplőknek változtatniuk kell. Már nem elegendő a “zöldre mosás”, ahhoz, hogy megtartsák a vásárlóikat. Nem elegendő jótékonykodásnak feltűntetni látszat megoldásokat. Ezt már nem lehet eladni a fogyasztóknak. Valódi megoldást kell adni. Ma már ez a társadalmi elvárás és a profitábilis működés alapjai is, hiszen
A magyar vásárlók 47%-a már ma is szívesebben vásárol olyan cégektől, amelyek valóban tesznek a fenntarthatóságért. Ez a szám folyamatosan nő.
A fogyasztók részéről egyre szigorúbbak a fenntarthatósági elvárások. Meg kell ezeknek felelni.
A BEEEM-nél a termékeinket azzal a céllal hoztuk létre, hogy a segítségükkel csökkentsék a háztartások a hulladéktermelésüket, a felesleges élelmiszer túlcsomagolást egyszer használatos, majd a kommunális kukába kerülő csomaglóanyagokkal.

Megoldást kínálunk a háztartásoknak és ezzel a kereskedő partnereinknek, viszonteladóinknak.
A BEEEM-mel segítünk elérni a vásárlóinak azt a folyamatosan növekvő rétegét, amely számára fontos a FENNTARTHATÓSÁG.